2012.. året då det kommer hända..

..roliga grejer! Ska verkligen umgås med dom jag älskar och skrattar med! Shieet, asså.. detta året är det bara att köra hårt! Pröva på nya grejer? Gärna för mig!<3 Spela gitarr, piano o sjunga ska jag göra! Mycke.. för det gör mig glad! Bjuda på mig själv ska jag göra ännu mer! Skita i allt tråkigt o alla tråkiga människor! Ska älska mig själv för den jag är, och inte vilja bli någon annan än mig själv! Ska försöka leva i nuet! Bli ännu mer livlig! JAg heter ju trots allt liv.. Då ska man bannemig vara livlig! hahha!<333 Visa att jag bryr mig even more, till de personer som förtjänar det! Och så måste, måste, måste jag sluta att jämföra mig mot andra människor! Vara glad över att det bara finns en av mig och det är jag!
Det borde ni guys också göra, om ni inte redan gör det!
ÄLSKA DIG FÖR DEN DU ÄR, för du är så himla fin!
Dehär med att jag ska börja göra nya grejer..Ska tex börja på dans på söndag med goaste o bästaste emma!<3 Feminine vibe hette gruppen. verkar skiiet kul!! Har dock ingen aaaning om jag kan dansa men det är en annan femma.. bara jag har kul!
BRING IT OOON BITCH!<3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]
RSS 2.0