FEM INLÄGG OM DAN.

Yepp, ska försökte göra minst fem inlägg om dagen. Ta och satsa! Nämnde jag att jag ska till toppen? Tror det.;) Vet att ni kommer vilja läsa ännu mer när det kommer snyggare design. Dedär ordspråket om att man inte ska dömma boken efter sitt omslag gäller inte fullt ut när det gäller bloggvärlden.. Eller i den riktiga världen heller, tyvärr.. Fast kan faktiskt förstå det när det handlar om en blogg. Om den har en snygg design blir den populärare än om den inte skulle ha det. Tror att man visar er läsare att man är mycket seriösare när man har en snygg design. Men allt hänger absolut inte på designen heller.. Såklart måste den ha ett bra innehåll annars är man ute ur leken.. Gameover.
Och när det gäller personer ska man absolut inte döma en person efter utseende.. Insidan är klart viktigast. Har också lätt att döma främmande personer efter. Inte bra Liv.. Måste förbättra mig på den punkten.
Gillar ni T-shirten eller??xD
Ska gå o lägga mig nu.. Ses imorn antar jag?;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]
RSS 2.0