Galeeen..

Shieet asså.. I need to step it up. Man tänker att det inte kan va så svårt att bara skriva lite på en liten blogg lite då o då o sen komma upp på blogg.se mest aktiva.. Men det är skit svårt. Hinner ju inte va inne på datorn o blogga dygnet runt.. Måste skaffa iphone nuu! Då kommer ja ta o blogga MYCKET!


Bloggare är sjukt underskattade.. Många som rynkar på näsan när man säger att man har blogg o så.. Dom tror att det inte är alls mycke jobb bakom en. Men det är det! Shit, tänk dig själv att man alltid ska ha nåt att skriva om.. Bara det! Man måste ha sin egen stil annars kommer man heller ingen vart.. Osv. osv.. Känner att ni äskade läsare måste bli bättre på att ge tillbaka. Och då menar ja med kommentarerna. Blir skit gla' när jag ser att jag fått kommentarer. Det betyder mer än vad ni förstår för mig. Liten gnutta respons på vad man skriver. Det gillas. Måste tänka på det mer när jag går in på andras bloggar. Man lägger ner så mycket tid på den, delar med sig av sitt liv till andra personer. Då blir man tacksam av allt man får tillbaka.<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår dig...

2012-01-23 @ 07:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]
RSS 2.0