Hahah, har kommit på...

.. att jag älskar killar som har hesa målbrottsröster typ. Skiiitsnyggt ju! Ooooch killar som pratar göteborska!
Guuud... så himla hett..!
I höst blev ja typ kär i Den svenska björnstammens röster! Mmmm.. hahah, blev bara liiite besviken när jag såg hur dom såg ut.. Okej, oschyst där.. men dom är inte precis världens snyggaste killar om ja säger så.. Enligt mig dårå.;)
Några andra killar däremot som är heeta..
Wooow, Jude Law.. Finns inga ord..<3
Blev kär i Leonardo när ja såg titanic första gången.. And I still am..<33
Gerard Way.. Mmmmm.<33
Alla dessa grabbar är ettor på min "snygg-lista"..! Hahah<3333


Kommentarer
Postat av: Linda

tack, din också :)

2012-01-25 @ 08:12:37
URL: http://liinda.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]
RSS 2.0