I came to dance, dance, dance, dance..

Okej, ni får inte va sura på mig för att jag inte bloggat innan dansen.. Sanningen är ja o emma trodde att vi hade as chill.. Fast nope. Det var snarare motsatsen.. Vi fick bokstavligen springa för att hinna med tåget, men Gud ville visst inte att vi skulle hinna med det för när vi nästan var framme, tappade jag mobilen. Och tåget gick.. Yeeayyy.. -.-
Så vi missade det. Fick typ ett nervöst sammanbrott för nästa tåg skulle gå mycke senare o då skulle vi kommit försent.. Nödlösningen? Mamma fick hämta upp oss, så vi kom trots allt i tid.
Iaf dansen var awesome! Skit kul! Fast kan berätta att de var inte lätt.. alls. Men det viktigaste var iof att ja hade kul o det hade jag. Satt upp mål till sommaren att få bättre kondis o bli vig. Och dom ska jag uppnå har jag bestämt.
Sexii..xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad går du på för dans? på vilken dansskola? när började du där?

2012-01-22 @ 22:28:58
Postat av: Isabel

Sjukt fin du e. Hur får du till din hårknut, skulle bli super glad om du gjorde en video eller bild serie om hur du gör din hårknut. <3

2012-01-23 @ 16:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]
RSS 2.0