Love life.

Just nu är jag nog högst upp på glädjebarometern.. Älskar livet. Har hur goa personer runt omkring mig. Och så har jag ju bloggen. Diskuterade det med mamma häromdan, om bloggen.. Hon tycker väl sådär om det att främlingar kan läsa om mig o mitt liv. Men jag tycker inte alls så.. Har bloggen för att jag vill få ut tankar o andra saker. Man lär sig att reflektera över saker o ting när man har en blogg, och får chansen att nå ut med sina åsikter till andra personer. Tycker att det är as bra!

Musiken är också något som gör mig riktigt gla'! Shiit.. Tror inte att jag skulle kunna klara mig utan den! Både att lyssna... oooch att göra egen musik! Fekke all day med musik i öronen, hahah!<33
Apropå musik.. Tror ja fått återfall för den svenska björnstammen. Den spelas hela tiden om jag får bestämma!
GO "Den svenska björnstammen" säger ja bara! hahah!!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]
RSS 2.0