Nej, nu får jag ta o bättra mig.


Shit, dålig uppdatering även fast jag sagt att den blir bättre. Kanske drabbas av det vanliga när man skaffar en ny blogg.. Uppdatera ofta i början för att sedan störta rakt ner i botten med ingen uppdatering alls. Nej.. kommer inte låtas drabba av det. Kommer vara en trogen bloggerska till er trogna läsare. Har ju sagt att jag ska satsa o då ska jag göra det också! Ger aldrig upp på något som jag drömmer om.. Samma princip hade jag när jag var sex år gammal (tror jag) och skulle lära mig att cykla. Hur ont det än gjorde när man ramlade av cykel hoppade man ändå upp i sadeln och förskökte igen tills man lärde sig det! Och det är vad jag gör nu.. jag hoppar upp i sadeln igen och försöker igen tills jag lyckas. Tills jag lyckas bli en stor blogg, för det är mitt mål. Det är dit jag siktar mot. Är bara i början av loppet just nu.. Inte spec. stor blogg alls om man jämför med de andra bloggarna med flera tusen läsare. Men jag ska ta och springa om dom andra under loppets gång och springa in i målet och komma högst upp på prispallen. Japp, det kanske låter sjuuukt naivt att tro att man kommer bli det men ni får tycka vad ni vill. Jag vill bli en etta i bloggvärlden. Nej, fel av mig. Jag ska bli en etta i bloggvärlden. Punkt. Slut.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Söt du är :D

2012-01-21 @ 16:58:08
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]
RSS 2.0