Tankar från mig till er..

Okej.. nu kör vi lite tyngre bloggning. Bara skriva av mig lite kanske? det låter bra.

Har alltid, alltid, alltid haft sjukt svårt för människor som är statuskåta. Så fort de är runt andra människor som har status blir dom plötsiligt så hiiimmla gulliga. Eller de som har status som så präktigt sitter i ,vad dom tror, troner. Att alla ska hålla med om allt de säger och buga för dom..? Nää, tror jag hellre är med någon annan.. faktsikt. Bryr mig inte ett skit om status.. Är hellre med dom som ja har kul med.
För nåt/några år sen kanske man brydde sig om det.. Men nu har jag lärt mig att det inte är något värt. Jag redan äkta vänner som jag trivs med så varför ska jag bry mig om status? Om jag har status.. kul! Men annars orkar jag inte jaga efter det.
Det var det..

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla rätt!

2012-01-18 @ 22:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]
RSS 2.0