Tankar..

Yes, blir lite deepshit. Djupa tankar.
Tänkte skriva om detta.. Alltså bloggen. Tycker att de är skitkul o allt, verkligen. Speciellt eftersom det går så bra för den o så. Men... Kan inte förneka att ja känner mig lite stressad p.g.a. den. Är en sån person som vill prestera bäst när ja väl går in för nåt. Huvudet snurrar verkligen runt med olika tankar.. Inte bara om bloggen heller utan ett antal saker.
image description
Lätt att ja kommer satsa på denna blogg. Den drivs inte bara av mig utan faktiskt också er läsare.. För det är ju er ja bloggar för. Ni är kärnan där min motivation kommer från och så kommer det alltid vara. Men ändå, tänk er att alltid känna att man måste blogga även fast man inte känner för det just då.. Visst kan ja ta ett break, men jag vill inte det heller. Vill lyckas med bloggen! Och såklart vill ja inte göra er besvikna..! Så kommer kämpa på med bloggen i dom svåra tiderna också!

Kommentarer
Postat av: Filippaaa Lundberg

Tänkte lixom slänga in en liten kommentar och säga att din blogg är grym Liv! <3

2012-01-24 @ 21:31:41
Postat av: Clara

Du ska aldrig känna dig tvingad till att blogga! :) men jag förstår helt klart känslan..

2012-01-26 @ 22:21:03
URL: http://cesio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]
RSS 2.0