Tröött cheeyy...

Riktigt trött just nu.. har hållt igång heeela dan. Tänkte slappa framför TV:n nu, se ifall det är nåt bra..;) Var ju skola till halv fyra (!).. Det gillas.. inte. Sen han jag inte mycke innan jag drog till basen. Gick rätt bra, men nu.. Nu är jag trööött.
Bilder kommer sen.. orkade bara inte idag. Har bilder på datan men gillar dom inte speciellt mycke. Hatar att va med på bilder egentligen, blir aldrig nöjd med hur jag ser ut på dom.. Tänkte fixa, eller ska fråga någon som är bra på design att göra det till mig.. NI vet header.. bakgrund osv. osv..
Det kommer lite deepshit inlägg då o då också.. men somsagt, är för trött just nu.. Hoppas ni fattar. Mår inte dåligt på något vis alls, tvärtom. GLAAAD!!.. Men trööt, hahah.
Vill köpa en iphone, och då hörni.. då kommer det bli uppdatering 24/7. Fast tycker att jag är rätt duktig med uppdatering nu också!xD Tänkte sälja lite grejer också.. asså för att ha råd. Någon som är intresserad av en skitsnygg abercrombie jacka eller en grym longboard?:D (kan lägga upp bilder på dom senare) Då är det bara att kontakta mig.. Kommer nog annars lägga upp dom på blocket.
Dehär får bli det sista inlägget för ikväll, så.. Gonaatt hottieeees!!<333 Kanske slänger in ett inlägg imorronbitti.... Om jag hinner.. vilket kanske är 10% chans.. hahha..

Bjussar på en gammal bild från somras.. har ingen aaaning om vad ja gör... spanar in en seexyy kille kanske?? hahah..xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]
RSS 2.0