UPPDATERING ALL DAY..

Idag ska jag se till att det blir uppdatering så mycke som möjligt.. Kommer inte ha nåt spec. för mig innan dansen som börjar ikväll. Hur jag känner mig inför den? hmmm, taggad är bara förnamnet..! En grej jag är liite skraj för är att jag kommer bli minstingen i gruppen. Det står att det är för 13-16 åringar.. Fast nu när jag har emma vid min sida är jag iof lugnare.;) Okej ska inte stå o predika för er om min dans så vi släpper det ämnet..(för stunden..)

Kollade lite på bloggen nyss och märkte att jag skriver lite för mycke låånga inlägg.. Eller vad säger ni? Kanske bra att balansera upp med kortare också. Fast är ganska duktig ändå.. Har börjat komma in i ett blogg flooow känner jag.;D
Glöm inte att checka bloggen mååånga gånger idag.. Riktigt bra uppdatering all day long säger jag bara..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]
RSS 2.0