Bloggen..

.. har legat lite off sista tiden. Har ändrat mig sen jag skrev inlägget under, att jag skulle uppdatera mer osv. Jag vill inte blogga för att jag måste göra det, jag vill blogga när jag känner för det. Och just nu känner jag inte för att blogga heeela tiden. Så jag kommer från o med nu bara blogga när jag vill. Det kanske inte blir alls mycke, eller kanske mer. Nobody knows, inte ens jag. Det tar så sjukt mycke av ens tid om man vill bli stor inom bloggvärlden. Och jag vill inte lägga all min tid på det när jag kan vara med familj o vänner ist. Men somsagt vem vet, det kanske blir nåt inlägg då o då.. Fast jag kan inte lova något, men kanske.;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]
RSS 2.0