ja ja ja....

Ni behöver inte säga något, vet vad ni tänker.. Uppdatering som lägst.. Borde verkligen skämmas. Men är lite velig när jag tänker på bloggen, vet liksom inte vad jag ska göra me den. Blogga, inte blogga? Det är frågan. Hmmm..
Hade i början varit lite för naiv.. Jag hade trott att det skulle ta wayyy faster än va det gjorde. Komma upp på blogg.se's mest aktiva.. Vadårå? Det är väl lätt som en plätt..? Njaa, inte riktigt..
Man tappar stinget efter ett tag.. Ska jag blogga o blogga utan att komma nån vart alls?? 
Fast kan o andra sidan inte tänka så. Jag menar, ingen blogg får flera tusen läsare på en dag. Dom kommer så småningom.. Om man har bra update, skriver om allt möjligt, snygga bilder... Oooch det viktigaste av allt, vara sig själv.  Då kan det knappast bli fel..
Så jag ska alltså bjuda ännu mer på mig själv, ta snyggare foton och skriva mer varierat. Yeess kära läsare, ni kommer få ännu mer av moi, hahah.;) livlouises.blogg.se is on fireee!<3 hahah;)

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin bild :)

2012-02-04 @ 12:25:26
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]
RSS 2.0